
«به نام خدا»ما دانش آموزان پایه نهم (استان مازندران ـ شهرستان نوشهر ـ دبیرستان هیأت امنایی 15خرداد) این وبلاگ را جهت شرکت در مسابقه فراخوان آب ـ درس مطالعات اجتماعی ساخته ایم و امید است با بهره مندی از این مطالب در مصرف آب صرفه جویی کنیم...سیده فائزه موسوی و نیلوفر بائی...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب