
«به نام خدا»
ما دانش آموزان پایه نهم (استان مازندران ـ شهرستان نوشهر ـ دبیرستان هیأت امنایی 15خرداد) این وبلاگ را جهت شرکت در مسابقه فراخوان آب ـ درس مطالعات اجتماعی ساخته ایم و امید است با بهره مندی از این مطالب در مصرف آب صرفه جویی کنیم...
سیده فائزه موسوی و نیلوفر بائی ما نیز آب را گل نکنیم...!...
ما را در سایت ما نیز آب را گل نکنیم...! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1396 ساعت: 21:03